قوانین ادیت سیتی
در صورتی که کاربر قصد استفاده از هرکدام از محصولات و آموزش های فروشگاه ادیت سیتی را دارد، لازم است متن کامل قوانین زیر را به دقت مطالعه کرده و سپس اقدام به ثبت نام و خرید کند.
و خرید هر محصول توسط کاربر به منزله پذیرش تمامی بند های قوانین میباشد و عواقب سهل انگاری و عدم رعایت بر عهده کاربر خواهد بود.
قوانین مربوط به مشتریان :
1- خرید هر محصول از ادیت سیتی به منزله استفاده شخصی همان خریدار میباشد، و ارسال محصول و لینک های آن برای هر شخصی غیر مجاز و شرعا جایز نمیباشد.
2- استفاده تجاری و کسب درآمد از محصولات ادیت سیتی غیر مجاز بوده و با فرد خاطی طبق قوانین برخورد میشود.
3- کاربر موظف است موقع خرید و ثبت سفارش اطلاعات کامل و دقیق خواسته شده (اسم، فامیل، ایمیل صحیح، شماره موبایل معتبر) را به دقت ثبت کرده و حتما اطلاعات خود را یادداشت کره تا در آینده در صورت لزوم از آنها جهت ورود به سایت استفاده کند.
تبصره : در صورت ثبت ایمیل و مشخصات و شماره های فیک و نامعتبر توسط کاربر، بدون هیچ تذکری اکانت وی برای همیشه مسدود خواهد شد و از خدمات محصول و دریافت آپدیت های احتمالی بعدی و … محروم خواهد شد
4- کاربر موظف است قبل از ثبت سفارش حتما توضیحات و نکات مهم قبل خرید در صفحه محصول مورد نظر را به دقت مطالعه کرده و پس از اطمینان از داشتن شرایط لازم اقدام به نهایی کردن سفارش کند.
5- لینک های خریداری شده محصولات دانلودی فقط از طریق ورود به حساب کاربری >> بخش دانلود ها ، قابل دریافت میباشند و هیچ لینکی در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و … برای خریدار ارسال نمیشود.
6- پس از خرید محصول بهتر است لینک یا لینک های دانلود آن را در “صف دانلود” قرار ندهید و آنها را یکی یکی دانلود کنید.
7- محصولاتی که پس از پایان هر فصل آخرین آپدیت آنها منتشر میشود و رسما پشتیبانی آنها متوقف میشود، اگر مشکل فنی یا نقصی داشته باشند قابل بررسی و اصلاح نخواهند بود.
8- پاسخگویی به خریداران محصولات فقط از طریق ثبت تیکت انجام میشود :
وارد حساب کاربری بخش “تیکت پشتیبانی” شده و مشکل خود را در تیکت به صورت دقیق و کامل اعلام فرمایید تا توسط همکاران ما بررسی گردد.
تبصره 1 : مدت زمان پاسخ به هر تیکت بین “2 ساعت” تا “72 ساعت” کاری (از لحظه ارسال آخرین پیام تیکت) میباشد و اگر کاربر پس از این زمان هیچ جوابی از پشتیبانی دریافت نکرد، میتواند بدون هیچ قیدو شرطی درخواست لغو سفارش و عودت وجه محصول خریداری شده را ثبت کند.
تبصره 2 : کاربر موظف است بابت هر موضوع فقط یک تیکت ثبت کنند و از ارسال تیکت های تکراری با یک موضوع اکیدا خودداری کند.
تبصره 3 : با توجه به حجم کاری ارسال پیام در رابطه با مشکلات احتمالی و یا سوالات کاربرانی که محصول خریده اند در شبکه های اجتماعی مودینگ وی مثل تلگرام و اینستاگرام و همچنین ارسال کامنت، در اکثر مواقع جوابی داده نخواهد شد.
تبصره 4 : بخش پاسخگوی آنلاین جزو وظایف اصلی، پشتیبانی ادیت سیتی نمیباشد و صرفا جهت رفاه حال کابران عزیز و تسریع در پاسخگویی به سوالات و مشکلات احتمالی آنها ایجاد شده است.
9- تمامی محصولات فروشگاه با توجه به اینکه بلافاصله پس از خرید لینک آنها فعال و در اختیار کاربر قرار میگیرندد، شامل لغو سفارش و بازگشت وجه بنا به دلایل زیر نمیباشند :
اول : پشیمانی از خرید
دوم : خرید اشتباه و تعویض با یک محصول دیگر
سوم : خرید تکراری
چهارم : عدم تطابق مشخصات محصول خریداری شده با دستگاه/سیستم کاربر
پنجم : عدم استفاده از محصول
ششم : تغییر نسخه دانلودی محصول خریداری شده به نسخه پستی (محصولاتی که نسخه پستی داشته باشند مثل پچ های PGL)
هفتم : عدم توجه به آموزش های نصب محصول و نصب اشتباه آن
10- زمان پرداخت و تکمیل نهایی سفارش، در صد کارمزد درگاه های پرداخت زیبال یا زیفای یا … که در فروشگاه ثبت هستند، مطابق با تعرفه ای که دارند (حدود 1 درصد از مبلغ کل خرید) به فاکتور نهایی مشتریان اضافه و از حسابشان کسر میگردد.
11- محصولاتی که حد اقل یک فصل از انتشار آنها میگذرد هر لحظه ممکن است فروش و پشتیبانی از آنها به اتمام برسد و از لیست فروش و دانلود برای همیشه حذف شوند، لذا خریداران در نظر داشته باشند محصولات قدیمی فصول پیش را که فروش آنها همچنان فعال است اگر خرید میکنند بلافاصله اقدام به دانلود و دریافت آنها کنند زیرا اگر متوقف شوندد، خریدار دیگر هیچ گاه نمیتواند فایلهای آن را دانلود کند و هیچ مبلغی هم به وی عودت نخواهد شد.
12- ارائه آپدیت های رایگان (بخصوص پچ های PGL) وظیفه فروشندگان نمیباشد، بلکه یک خدمت ویژه و رایگان توسط فروشندگانی مثل مودینگ وی و … میباشد که در هر فصل برای مشتریان محصولات در صورت داشتن شرایط لازم عرضه میشوند.
13- تمامی فروشندگان ادیت سیتی موظف هستند در چارچوب قوانین ادیت سیتی مطابق با بند هشتم جواب تیکت های کاربران را بدهدند در غیر این صورت، کاربر میتواند از بخش تیکت ها، یک تیکت به واحد شکایات ارسال کرده و پس از بررسی در صورتی که حق با کاربر باشد کل مبلغ خرید از حساب فروشنده کسر و به حساب کاربر واریز خواهد شد.
14- توهین و بی احترامی از جانب کاربر و بلعکس از جانب فروشندگان و پشتیبان ممنوع میباشد و در صورت مشاهده با فرد خاطی برخورد خواهد شد.
15- کاربر موظف است جهت خرید محصولات از شماره حساب بانکی معتبر و مربوط به خود استفاده کندد و در صورتی که مشاهده شود اطلاعات صاحب حساب با شخص خریدار مغایرت داشته باشد و یا کارت سرقتی باشد بلافاصله گزارش آن به پلیس فتا ارسال خواهد شد.
نکته :
در هر لحظه ممکن است تمامی بند های قوانین دستخوش تغییرات شوند یا بند های جدیدی به این لیست اضافه گردد، لذا توصیه میشود در حد ممکن هر ماه یکبار این صفحه را مورد بازبینی قرار بدهید تا از تغییرات احتمالی در جریان قرار بگیرید.